zaterdag 4 oktober 2014

Ventoux - MTB'en en Hardlopen

Eventjes buiten de publiciteit gebleven. Het ietwat hogere tempo, van leven, van de afgelopen weken eiste rust op. In alles, nou ja, bijna alles. Ik had relatief laat ingeschakeld op 'zender' Mont Ventoux. Eventjes een weekje Zuid-Frankrijk. Eventjes 2x de Ventoux beklimmen, 2 rondjes in de uurt en weer door. De day after weer aan de slag bij de ViaData om vervolgens weer 'uit-van-huis' te zijn voor een beurs in Houten... Maar die Ventoux, best wel een dingetje. Niettemin, vanuit Sault, check!

Daarna een rondje MTB - deze week - dicht bij huis. De trappers moeten gedacht hebben 'WTF mankeert je'. Met een ongewoon hoog tempo deed ik m'n rondje. Ik vloekte nog net niet frequent, maar wat een power kwam er los. De hoogtestage deed van zich spreken.

Om op gewicht te blijven heb ik donderdag, net na het werk, de stof van mijn gympies gehaald en deze onder geveterd. Een gezapig tempootje bracht me langs Frieschepalen. Wel lekker weer. Afijn we zijn weer tot rust gekomen en zitten weer in het gebruikelijk ritme.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

NUsport.nl - Wielrennen